instagram

Instagram

23 Mart 2009 Pazartesi

TIĞ İŞİ PATİK

Posted by Picasa

18 yorum:

  1. hi Sercen

    lindo seus trabalhos

    kisses

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel patik bu böyle babet gibi,tam kızlara göre....Sen bunun renklilerinden de yap.İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  3. Güzel. Ben terlik farklı seviyorum, bu model çok güzel. Öpücükler

    YanıtlaSil
  4. Linda sandália!
    Amei...
    Beijos

    Edivana

    YanıtlaSil
  5. Ola sercen!

    São lindas as suas sandalias,adoreii...Pena nao ter grafico.

    Um bj

    Nela

    YanıtlaSil
  6. Hola
    Vengo a agradecerte que seas parte de mis seguidoras, espero verte pronto por aca
    Me gusto mucho tu casita bloguera
    Me encantan estos zapatitos, podrias mandarme el patron para hacerme unos?
    Mil besos!!!

    YanıtlaSil
  7. şahane... çok şık. emeklerine sağlık ablacım. kocaman öpücükler, sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Merhaba!
    Muchas gracias por seguir mi blog, por aquì me tendràs visitàndote !
    Un gran saludo y hasta pronto!

    YanıtlaSil
  9. ABLACIM ÇOKK ŞIK OLMUŞ.
    YABANCI BLOGLARDAN BİR BAKTIM SENSİN.
    YAŞAM MUTLULUKTUR ABLAMI SLOGANI..
    ÖPTÜM SENİ SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  10. selam ellerinize sağlık çok güzel bende örmüştüm ama bu daha farklı

    YanıtlaSil
  11. Lindo o seu Blog.Amei tudo o que ví.Parabéns!!!!

    YanıtlaSil
  12. Sercen, ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim ve taraftar .. arasında olduğu için
    Sevmek,
    Silvia

    YanıtlaSil
  13. Merhaba!
    Ne güzel sandaletler! Ben çok ziyaret ve tatlı e-posta ile mutlu oldu. Ve ailesi için güzel bir hafta sonu.
    Sevgi ile .
    Hugs,
    Sonia Maria

    YanıtlaSil
  14. Olá!
    Lindos trabalhos,
    Bj,
    San Vasro

    YanıtlaSil
  15. Çok şık bu patikler. Harikasınız.

    YanıtlaSil
  16. Olá!
    Sua sapatilha ficou linda!
    Parabéns.
    Um ótimo final de semana.
    Tiane.

    YanıtlaSil
  17. valla süper tıpkı bir babet gibi. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. çok şık olmuş eleinize sağlık delikanlıya maaşallah diyorum.
    canım bir ortak yanımız vr sanırım ikimizinde profil resimlerimizde yakışıklı birer ankara kedisi var benim beyaz oğlumun adı badem
    bloguma beklerim sevgiler güzellikler seninle olsun

    YanıtlaSil